Rabu, 8 Julai 2009

CUTI

30hb June,aku telah berkunjung ke selatan tanah air.Tujuan utama adalah utk release tension.Selain tuh aku gi buat terapi...iaitu...SHOPPING!!!Takder la shopping gila2...lite n easy jer....
Nak gi maner erk???Singapore kah???

Malam2 gi lepak kat Danga...ermmm not like it very much...but...ok la...boleh la...
Ermmmm...balik kena shave nih....baru cute!

Di JB aku stay kat umah Shah,Tq shah coz sudi tumpangkan chef yg kuat makan ni kat umah,dan sudi bawak jalan2 walaupun ku tahu kamu penat dgn kerja!Tq ya
Makin debab aku kan??

Selain dari shopping...selera aku dah macam naga kat sana...asyik makan jer!
Nak rasa ker???Meh chef suap!

Hari terakhir kat JB,aku gi la jenguk adik blogger kita sorang nih...
Akak tak nak beli bubur ker???

Rupa-rupanya pemalu orgnya!!!Eleh nak sembunyi muka konon...takper...kita ambil gambar tangan dia!
Nak tgk muka,gi ler blog saya!hehehe

Terima kasih belanja chef makan pisang goreng dan juga kopok tuh.
Nasib chef baru lepas lunch...kalau tak 2 pinggan ni mana cukup nih!

Insyaallah...nak gi lagik JB.Saper nak ikot angkat tangan!!!

3 ulasan:

pal7 berkata...

sapa tuh chef?..
macam kenal sangat jek..hehe

*nk ikot g jb..lalala

Costa Rica berkata...

mmg knal sangatla dengan muka n tangan si pe malu tu...kahkahkahakh huauahuhaaa

Nurlea Laurielle berkata...

Lalalalalalalalala...