Rabu, 22 Julai 2009

FRUIT BASKET

FRUIT BASKET!!!
CANTIK TAK????
DAH CANTIK-CANTIK NIH RASA SAYANG NAK TELAN!
HAHAHA....
INI ADALAH SEBAHAGIAN HASIL "KERAS TANGAN " YANG PERNAH AKU HASILKAN.

BLUE BASKET - Dihasilkan khas utk sepupu aku,Linda.


CREAM BASKET - Ditempah oleh salah sorang customer aku.


GOLD BASKET - Dicipta khas utk hantaran perkahwinan Uzuwani,adik kakak ipar aku.


GREEN BASKET - Raga buah ni...mmg special.The biggest fruit basket yg pernah aku buat.Ada buah durian lagi,maklum la masa tuh musim buah.Ditempah oleh jiran sebelah rumah aku,Zumairi.


MAROON BASKET - Ditempah oleh mak angkat aku,utk majlis pertunangan anaknya,Nurul.


PURPLE BASKET - 1 daripada 5 hantaran majlis bertunang adik aku,achoi.Tapi sayangnya,achoi dah tak der jodoh,dah putus tunang dah.


WHITE BASKET - Bertemakan kan putih dan silver,raga ni dihasilkan utk hantaran perkahwinan firdaus,abg aku yg sulung.


YELLOW BASKET - Dihasilkan utk majlis pertunangan Uzuwani.

4 ulasan:

Benedict Bernard berkata...

the 1st one is nice

Nurlea Laurielle berkata...

Mujur keras tangan noh! Eh wait, motif keras tangan? Bukan tangan hang lembut ka sampai boleh menghasilkan sebeginiew rupernye gobahan? Lain la Akak nih, kalo tak pegang crown, dress, alat make up, buls mats pels serta kommmpiter, hiks, sah ler tangan akak yang keras kalo nak design basket2 nih semua! Mati la nanti "ALA! JUST CHUCK CHUCK CHUCK EVERYTHING IN DAH LAH! KALO BUAT ELOK2, KANG JADI CAM CA. TAK SANGGUP NAK MAKAN. TAYANGGGG JA! BAIK CHUCK CHUCK CHUCK AJE UJUNG HARI TELAN MASUK PERUT JUGAK! CA LAIN LA, MASUK BLOG DULU! OPS!" matilaakak! Hahahaha

zara aluwi berkata...

CheF Aduka,
Makcik paling suka bawa buah-buahan ni... walaupun berat tapi dapat cilok skit buah sebelum sampai ghumah pengantin tue. Rengan jugak jadinya bila sampai kan...

Rania Escova berkata...

Ada yg letak durian.. tak tahan..!! Har3..