Isnin, 13 Julai 2009

GANGGUAN

KORANG PERNAH BERCINTA TAK???
MASA CINTA OF COURSE SEMUA INDAH
TAPI BILA DAH TAK SEHALUAN...
BERPISAH ADALAH JALAN TERBAIK.
TAPI
BILA KORANG DAH JUMPA CINTA BARU
CINTA LAMA DATANG KEMBALI MENGGANGGU!
APA KORANG RASA???

BAGI CHEF...INILAH RASA APA YANG TERBUKU DIHATI
HAYATILAH LIRIK LAGU DIBAWAH NI...

Setelah bertahun kau menyepi…
Membawa kemarahan di hati...
Aku bagai hilang arah kemudi…
Bertapa waktu itu…
Tercabarnya maruah ku…
Peritnya pengalaman…itu…

Setelah luka aku terubat…
Kau jelma kini untuk merawat…
Merayu aku… seperti dahulu…
Biarlah aku maklumkan…
Kedudukan sebenar…
Sesungguhnya cinta kita…
Sudah tiada tunasnya…

Semuanya tetap…
Abadi seperti mulai dulu…
Itu bukan beerti…
Untuk engkau bertahta kembali...
Cukuplah aku menangis…
Dari perbuatan mu yang menghiris…

Biarlah aku maklumkan…
Kedudukan sebenar…
Untuk ku terima mu…
Seperti dulu…
Ku sudah tawar…


PESANAN ABG BUAT SHAH....

"Learn to let go of your yesterday; once they are over and done with, make sure u flush those memoirs out of your systems too. Ortherwise, THEY will haunt you and when that happens, every day (not just for the past 2 days) will be just as bad; probably even worse".




I know you'll handle this wisely.

5 ulasan:

Benedict Bernard berkata...

mcm sedap kuih kat bawah tu.. mintak sket

zara aluwi berkata...

Dulu... Lagi anda merayu, lagi jauhlah si dia tinggalkan anda! Dari itu, jangan pernah biarkan Wanita ini merayu.

Rania Escova berkata...

Bravo... Bravo..
walaupun Laurielle mmg ratu carutanz.. Tp u ol is the best.. brilliant..

azman berkata...

aku becinta dgn duit dan harta..

so jarang2 dikuciwakan

Nurlea Laurielle berkata...

RANIA: Hoi! Apa kaitan pulak ngan aku!? Saje je kan nak promosikan aku (www.lealaurielle.com/blog) kan?!! Ops! Biadaps nye kau!