Selasa, 21 Julai 2009

MOVIE MARATHON

DAH LAMA AKU TAK TGK WAYANG
SEKALI DAPAT TGK....
DAH JADIK MOVIE WATCHAHOLIC PLAK!!!
NAPER AKU CAKAP MCM GITU???
KITA TGK APA YG ADA DIBAWAH....
ZASSSSSSSSS.......

On 17th,di kesempatan menghantar Aunty Shun ke Penang Airport,peluang yg ada...apa lagi...gi la Queensbay!Tiket awal2 lagik dah dibeli online...tq nurlea!Kami tengok Harry Potter & The Half Blood Prince.Well...aku mmg tak pernah missed la tgk harry potter so far,since 1st episode lagik.Tapi kali nih,jalan citer quite slow...bowink pin ada gak...tapi dah director nak jalan citer cam gitu...nak komen2 apa kan???tgk jer lah!


On 18th pulak,aku di ajak oleh Rania pulak menonton wayang...citer apa???Harry Potter lagik la...second round,kat Alor Star Mall.Tapi kali ni boleh,ada part2 yg boring,sempat aku terlelap lak!Yang part aku paling suka,bila si Rania terkejut!,scene harry potter nak cedok air kat tasik tuh,yg ada puaka air katanya,tarik tangan herry boi tuh...Aku gelak besaq tgk dia terkejut...tuh tak citer si Nurlea terkejut tgk scene yg sama lagik!Bergegar kerusi Wayang tuh!!hahaha.


On 19th la pulak....kawan aku si Adib,yg keje dgn NSTP ajak aku gi tgk ice age 3.Apa lagi aku on jer,since dia nak belanja aku tgk kan...Rezeki jangan di tolak....org dah nak belanja...grab jer!So Adib fetch aku kat umah dalam kul 8 malam,then direct o Jitra Mall.Ice age 3...mmg SUPERB!Memang luar jangkaan citer tuh kelakar gila,compared to previous movie.


On 20th...Kaedahnya selepas mendengar,compliment dari adib,si Ann & Shawn lak nak tgk citer ice age tuh.Aku apa lagik...nak tgk la lagik.So Kali kami bertiga,gi ke Alor Star Mall,tapi show just sekali jer on that day.Apa Lagik...bergegas ke Jitra Mall la pulak,nasib baik show ada kul 9.Since kali sampai awal,gi la makan dulu...nasik lemak kat depan Chin Hin Jitra.Dalam dok makan,Si Nash call cakap otw balik Alor Star dari Baling,yg dia pun nak tgk citer tuh.Nasib baik seat masih ada utk dia,same row dgn kami bertiga.


Memang aku buat kerja gila kali nih....4 hari terturut-turut tgk movie.Harry Potter...jalan citer quite boring,special effects...ok la,but Ice Age 3.....aku bagi 5Star!!!Mmg berbaloi!

9 ulasan:

zara aluwi berkata...

Teman kawan-kawan menonton ni pun dikira tanggungjawab juga. Mengeratkan silatulrahim ghiteww...

Nurlea Laurielle berkata...

SENTAP!

Nurlea Laurielle berkata...

Bukan nak ajak orang - habaq pun dak! SENTAP!

Nurlea Laurielle berkata...

Matilakau sentapness ke-3! HAHAHAH

Camni laaa KB pi tgk wayang ajak pun tak, habaq, jauh lagi la tidaknye...

*Mana itu budak, sentap dia, ada boleh lawan Akak nye sentap - sekali type msg comment sampai 3 sekali gus! HEBATS! Hahahahaha!

Chef Aduka berkata...

Aunty Zara - Bukan sekadar teman...mmg nak tgk pun aunty.

Nurlea - Sebagai anak,u ada tanggung jawab jaga ur dad,takan nak biar ur dad dok umah sorang2,u nak ikot tgk wayang??Takan nak hantar ur dad pi umah org tua2 kot???opppsss

Nurlea Laurielle berkata...

Haiyoh! BIADAPS! Kaitkan dengan bapak ai yer!!!!! U awas! Hahahah

pijankodok berkata...

salam... chef, xper... sekali sekala...

Chef Aduka berkata...

Nurlea - Sebab bapak u tau siaran dan tayangan Herry Poter kat tenet!!!Matilah Anak n Bapak Chelik IT!!!

Rania Escova berkata...

At least tak bergegar kerusi yop..
Menciii...