Rabu, 11 Februari 2009

FRUIT CARVING

Nak dekat bulan 3 nih...ada la member2 suruh buat fruit carving utk wedding.Aku nih nak kata pandai sgt bab2 nak carving tuh tak la....boleh la...dari tatau buat langsung.So far ada la 3-4 wedding yg aku dah buat fruit carving & table arrangemat utk wedding...Mende alah ni ikut mood jugak...kalau mood baik...hasilnya ok la....kalau mood not so good lah....hasil halai balai jer....hehehe...kita tgk yg mana 1 hasil terbaik yg pernah aku hasilkan.....

Yang ni hasil kerja tangan yg ala2 malas sikit la....Wedding Faiz 3rd
April 2006,jiran depan rumah aku.

Yang ni pulak masa wedding Zamilah,31st May 2007.....buat tembikai tuh dah lebam sikit...so bunga pun mcm tak best jer.....

Yang ni wedding adik Ridzwan,Andy...weddingnya pada 23rd Nov 2008......buat tembikai tuh merah elok.....so hasilnya pun ok la....cuma tak puas hati sebab preparation buat tuh kelam kabut sikit.

Huhuhu yg ni hutan belantara sgt!!!Ni sebab si customer tuh nak ala2 berserabut gitu...diorang beli buah tembikai pun tak best......tapi dari jauh cantik!...matila puji diri sendiri!

Ha...sapa2 berani nak suruh aku buat fruit carving or fruit arrangement mai la!!!!hehehe

7 ulasan:

Rania Escova berkata...

sume x cantik. yang cantik adalah masa kawen adik mek kt umh mek itiew.. kalut sgt,, Tapi cantik.. thnx CA.. muuahh..

Chef Aduka berkata...

hehehe...yg tuh aku tak der camera lagik nak snappy2....yg tu ok gak la...ada candle2 gitu!!!!

Chef Aduka berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
cDeeAbdulRazak berkata...

sumer guna tembikai jer.. cD nak special sket, guna durian leh? matilah...

Chef Aduka berkata...

eh cd...abang penah la buat pakai durian....nanti next entry abg masukan fruit arrangement durian!!!entry nih fruit carving...hehehe

yazrie berkata...

matilah pic last sekali tu tembikai TENGGELAMMMM..!

Chef Aduka berkata...

A'ah yaz...its called heart off the ocean...titanic gitu!!!!