Khamis, 12 Februari 2009

DI TAG OLEH LKY

Eermmmm...lama dah aku dok tagak nak buat tag ni.....mlm ni mcm rajin lak nak buat kan....hehehe...kita tgk siapa yg kena...... Lky mmg suka bg assignment suruh aku rajin update blog...yg dia tuh...tatau pi mana...nampaknya hibernate lagik!!!!

1.Do you think you’re hot?
Ermmm mungkin......tatau la kan...aku bukan jenis perasan macho...hehehe

2. Upload your fave picture of yourself.....


3. Why do you like that picture?
Macam elegent jer pic tuh...ahaks!

4. When was the last time you ate pizza?
Let me see....dgn LKY lah...kat pizza hut tesco alor star....

5. The last song you listen to?
Ptg tadi dengar lagu......Freakum Dress.....mati la Beyonce!

6. What are you doing right now besides this?
Mengantuk la.....dah 4 pagi!!!

7. What name you prefer besides yours?
-Kawan2 sekolah panggil Wan
-Kawan2 Uitm batch Dip dulu panggil Anje
-Kawan2 Blogger panggil C.A.
-Staf tempat keje panggil Abg Wan

8. People to tag:
1.
Nydzam
2.
Ginger
3.
Fairuz
4.
Cd
5. Yazrie

9. Who is number 1?
Nydzam....seorang photographer....yg penting kami sambut birthday same date!

10. Number 3 is having relationship with?
Ermmmm...relationship cemana tuh..dgn sapa aku tak pasti,kalau dgn aku...kawan la...

11. Say something about number 5?
Unpredictable!!!

12. How about number 4?
Kawan lama....bloggger jugak!Dia pangkat adik dgn aku...tapi dia senior in blogging la.....salute!

13. Who is number 2?
Car Expertise!!!Larikkkkkkkkkkkkkkk

4 ulasan:

cDeeAbdulRazak berkata...

kawan lama katanya...
ermmm x jaeab leh... melambak dah tag x dijawab..

Chef Aduka berkata...

hehehe

Rania Escova berkata...

jawapan no.13 mmg meletop.! mak respek u olss..

yazrie berkata...

unpredictable???? Haiyoohhh....mrasa EXPLAIN!!