Jumaat, 19 Disember 2008

SELAMAT PENGANTIN BARU LINDA

13 Disember lepas,bertempat di Bedong,Kedah,anak mak tih aku dah selamat bernikah.Kenduri kawin buat just ala kadar dengan menghimpunkan sanak saudara terdekat.Masa kenduri ni lah boleh berjumpa dgn sepupu2 aku yg ada jugak yang aku tak kenal,tapi bila dah dekat mesra la plak.

So,aku ke umah maktih aku by bike....lebih mudah dari nak saing dgn my parent,so setibanya aku kat umah maktih aku,as usual,salam dgn tuan rumah la....masuk umah pegi bilik pengantin la dulu,nak jumpa dgn my cousin tuh,tapi dia belum balik dari pegi makeup lagik.So kita snapy2 dulu la.....

Ini hantaran dari pihak pengantin perempuan...sapa yang buat tatau???


So dalam pukul 2 pihak pengantin lelaki pun sampai...mula la riuh rendah,so ramai2 la sambut pengantin.


Pengantin pun mula diarak ke pelaminan...


Yang bestnya,depan pelamin mmg dah ramai giler dgn kawan2 si linda,kawan2 international lagik,2 van pekerja kilang dari mynmar.


Hantaran dari pihak lelaki...no komen!


Yang pasti,ini la wedding of the year di Kedah,siap invite ULTRAMAN lagik...

1 ulasan:

Rania Escova berkata...

emm.. pengantin lelaki nampak delicious.. hehe..