Ahad, 14 Disember 2008

KUCING


Ini DAYANG...kucing yg aku sayang.


Sepanjang umur dayang,dia dah beranak beberapa kali,tapi setiap kali beranak,habis anak2 dia mimi bagi orang,tinggal yg hitam ni sekoq ja...


Ini NOIR....Aku bagi nama dia noir sebab bulu dia hitam.In French term,noir means black....actually bulu dia kaler dark brown.


Dayang dgn Noir memang rapat.Kemana saja berdua,makan berdua,tidoq berdua.Tapi skg dua-dua dah mati lebih kurang 7 bulan lepas.


Sebagai pengganti,skg aku bela MERAH.....Merah anak kepada MANJA,kucing yang dipelihara oleh raniaescova.Manja adalah anak kepada Dayang,so Merah cucu dayang,she is my 3rd generation cat.Hopefully merah akan bahagia dok dgn aku yg ganas nih....jangan sampai aku sembelih hang merah oiiii,buat kucing masak merah dah la......

1 ulasan:

Rania Escova berkata...

Dayang was definitely like manja.. mek ingat Manja tadi..