Selasa, 9 Disember 2008

SELAMAT BERTUNANG IRDA YUSILA

Minggu lepas aku dok la boring sorang2 kat bilik....tatau nak buat kerja apa....dalam dok belek2 phone aku teringat nak kaco ida.so aku pun msg la kat dia.
"Askum ida....dok wat per tuh,dengaq kata bz melampau-lampau???"


Dia pun jawab"Salam,tak wat papa,bz tuh saja wat2 bz".

Aku balas balik"Ok la tuh,tak balik raya ker nanti???"

Dia jawab"Balik.Wan jemput la dtg raya kedua,ida bertunang."

Aku reply"Ooo bagus la....baru tunang jer,tak pegi kot,kalau ko jemput aku dtg kenduri kawin ko,insyallah aku dtg."

So memandangkan hari ni ko dah bertunang,aku ucapkan selamat bertunang.Kenduri bulan 3 2009 kan????Merasa aku bertandang ke Kelantan nanti.Jangan lupa hantar kad jemputan.Kalau ko hantar,aku akan plan dgn charlie pegi kenduri ko.Make sure wat grand2 tau!!!!hehehehe,kalau nak wat hantaran dgn langsir,upah aku yer!!!

Aku dgn Irda waktu study dulu2 kat cafe hotel Uitm Shah Alam,tempat kami lepak2 lepas kuliah.

1 ulasan:

Rania Escova berkata...

mak teringat dia masa makan kat kuala perlis.. rasanye 3 bulan lepas kot.. pergi dgn Ops..!! malfroy lucius.. hehe..