Jumaat, 30 April 2010

NEW BABY

Last week,ketika aku berada di KL,terdetik dihati aku utk call kawan baik aku semasa di U dulu,Suhaili atau lebih dikenali sebagai Cik Li.Diam tak diam,dah 5 tahun aku tak berjumpa dengan dia,so aku pun bercadang utk pergi menziarahi dia selepas aku pulang dari urusan kerja aku di Taman Negara,Pahang.Entry pegi Taman Negara,aku delay la dulu yer....

Memperkenalkan,Haddy Haikal,anak kedua Cik Li.

Cik Li Cakap,baby dia kali nih tersangat la baik dan tak byk buat perangai.Katanya lagi,ini kali kedua dia deliver cara caesarean,so peluang utk dapat baby lagik hanya tinggal sekali jer lagik la.

Ini anak sulung Cik Li,namanya Sofea,mula2 tersangat lah malu dgn aku,lepas sejam asyik tenung muka aku,baru la dah tak malu dgn aku lagik.Maybe dia ingat aku mat bangla mai kutip hutang karpet kot?????

1 ulasan:

ain berkata...

tahniah cik li...tku klahiran bby kedua ni..