Ahad, 15 Mac 2009

SELAMAT PENGANTIN BARU KAK MARIA

Hari ni aku attend majlis kenduri kawan baik aku waktu buat degree di Shah Alam dahulu di Santan,Perlis.Memang tak sangka la dia akan panggil kenduri,coz it so sudden.Last week dia contact...mintak alamat rumah...tup2 kebesokkan harinya terus dapat invitation card dari dia.

Apa2pun,i'm happy coz dia tak lupa invite aku,cuma yg buat aku terkilan,besok aku tak dapat attend majlis kenduri kawan baik aku yang lagi sorang di Kelantan,Si Irda,yang mana dia dah bagi tau aku 3 bulan awal lagik,yer la aku kan baru kerja,mana ada cuti lagik.Apa2pun aku dah kirimkan hadiah buat Irda pada Maria,sebab diorang kerja satu tempat as pensyarah di Politeknik Syed Sirajuddin,Pauh,Perlis.

Selamat Pengantin Baru buat mereka berdua,semoga berkekalan,aman bahagia hingga ke akhir hayat.Amin....

Ini lah Invitation Card dari Kak Maria,simple & nice.

Venue majlis kenduri Kak Maria,Taman Seri Jejarum,Santan,Perlis.

Siap ada Banner lagik...nice.

Khemah Kenduri,bertemakan warna brown,7 khemah lagik!

Sajer ambil gambar candid,suka pic nih!

Aku bergambar dgn pasangan mempelai.

Dah nak balik,kena la salam dgn tuan rumah,memang nampak Kak Maria happy dgn kehadiran aku.

4 Sahabat - Kak Maria dah lepas,si Irda dah selamat...tunggu si Charlee lak.....bila tatau nak kenduri?????

5 ulasan:

Rania Escova berkata...

betoi ka kak maria happy tgk hang hapie..?? Plastik ja kot.. hehe..

Chef Aduka berkata...

kalau dia plastik...dia tak la se plastik hang dgn aku!!!!kanka!!!

Benedict Bernard berkata...

sker pelamin kaler oren.. kaler kegemaran ku. ahakz

Rania Escova berkata...

plastik.. plastik jugak.. jgn plastik dgn mak sendiri jer.. Ops..!! cabowts larikkk..

~raihana humaira~ berkata...

mak aiii....kaler merah terang tu cun siot!!!