Khamis, 20 Ogos 2009

SEMBUHLAH....

2-3 hari lepas...aku sajer gi lepak...belek2 majalah kat kedai majalah yg selalu aku lepak...tiba2 aku terpandang magazine ni...

Wanita edisi Ogos...nothing interesting.....until....

Until aku terpandang headline ini...

Citer pasal Kak Lily,kakak angkat aku dan juga anak angkat kepada mimi aku.Berlinang air mata aku bila teringat waktu dia terlantar di CCU dulu.

Artikel pertama,22 ogos 2008 kisah Kak Lily,mulai koma selepas pembedahan memasukkan bateri ke salur arteri jantungnya dulu.

Artikel ke-2,selepas 11 bulan sakit.Dia telah dibuang kerja sebab sakit.Kesian Kak Lily.

Sebelum nih dia dah banyak bantu aku,tolong masukan duit dalam bank waktu aku belaja dulu.Temankan mimi waktu mimi operation mata dulu.Tapi...skg nih,keadaan dah berubah....aku harap insyaallah,jika diizinkan olehNYA...Kak Lily akan sembuh hendaknya.....

1 ulasan:

pal7 berkata...

mg kak lily bakal sembuh sihat hendaknya..ameen.