Sabtu, 23 Mei 2009

BUKIT MERAH TRIP - WET EDITION

1 may lepas,aku dgn staf2 dan juga 2 org bos tempat kerja pergi bersuka ria ke Bukit Merah Lake Town Waterpark.Nak cerita detail,aku malas nak menaip,so aku citer roughly through pic la nah…senang paham,ala2 story board la.hehehe.


Kami bertolak dari Aloq Stuck pukul 9 pagi,pakat2 dok tgu lagik sorang bos kat Tol Sungai 2,penang.Ada la tggu dalam half an hour….sempatla bergurau senda lagik!.










Dari Tol Sg.Dua,kami sampai ke tempat yg dituju pada pukul 11.30pg…..sempat la pose2 depan entrance.






Kul 12 kami masuk ke waterpark,pakat mula gedik sakan la jumpa ayaq,tapi gedik aku terbantut lepas ada 2-3 org staf aku sabotaj aku tolak aku jatuh dari pelampung,dari awai aku dah pesan,aku tak tau berenang,gatai jugak tolak aku pi tgh2 pool sedalam 2.5 m….gabra jugak depa semua tgk aku tenggelam!Pdam muka aku dgn muka depa skali!!!.


Dah hilang cuak,aku dah ilang mood nak sambung mandi,aku pi melantak lagik bagus…lunch aku makan koeyteow yg mahal lagik tak sedap…..telan jerlah!!!




Lepas aku kuar dari waterpark tuh….perut rasa mcm tak puas,melantak lagik Nasi Tomato,kat foodcourt luar waterpark…ok la dari koeyteow tadi!!!


Dalam pukul 5.30 gitu la...aku pun tak brapa nak ingat la,kami berkumpul kat carpark,konvoi pi makan lak...gigih nih,gelang entrance waterpark tak buang2 sampai balik....nuh...nak tunjuk bukti kat mimi kat umah.hehehe

Nantikan episod 2 BUKIT MERAH TRIP - MAKAN EDITION lak yer....chow!

2 ulasan:

pal7 berkata...

uihhh..
seronot sgt dia p mandi ayaq noh..haha

Chef Aduka berkata...

pal7 - takder la seronok sgt...