Sabtu, 9 Januari 2010

WANDY & PINA WEDDING - EDISI KENDURI PIHAK LELAKI

6hb Disember lepas,berlangsungnya majlis bertandang ke rumah pengantin lelaki.Pengantin perempuan siap berdandan pada pukul 1 tghari,dan dijemput oleh pengantin lelaki,setengah jam berikutnya.Rombongan pengantin perempuan disertai oleh semua adik beradik aku dan juga beberapa org ibu saudara aku.Serba sedikit coretan majlis tu.....

Rombongan kami dah nak bertolak pergi ke rumah pengantin lelaki,tapi salah sebuah kereta rombongan buat perangai lak...tak boleh nak start.So terpaksalah sendatkan Toyota GrandStarex yg abg aku sewa khas utk bawak adik2 aku.


Akhirnya roombongan kami selamat tiba di rumah pengantin lelaki juga 30 minit berikutnya.Kami disambut dgn kumpulan kompang kanak2...meriah la jugak.Wandy & Pina disandingkan di pelaminan yg di bina di depan rumah pengantin lelaki.


Macam biasa,acara makan beradab.Pengantin bersantap bersama-sama Mimi,Aku,Intan & Minah


Time aku snap pic nih,aku dah tak selera nak makan...bukannya apa...sebab sebelum tuh aku dah melantak kat rumah jiran aku,kenduri kawin jugak....


Dah pakat2 selesai makan....masuk la dalam rumah pengantin beristirehat seketika....Yang tutup muka dgn kipas tu la Mak Andam Terlampau!!!


Kakak2 ipar & Mak Penakan aku - Kak Wana,Mak Ndak,Mak Teh & Kak Rahimah


Hiasan bilik tidur pengantin.Konsep apa pun aku tak dapat kenal pasti!


Aku dgn adik beradik aku yang lain bersama anak2 buah aku.Takut tgk perut aku tuh......brapa bulan????


Kuning Diraja - Ini la Pelamin yg disewa khas oleh adik ipar aku.Tapi sayang...kerusi Silver tak match dgn tema warna kuning tuh....sepatutnya letak kerusi warna Gold!Kanka???

1 ulasan:

Nurlea Laurielle berkata...

Hahahaha! Biadaps! Mak Andam Terlampau dengan feature adik ipar u la tu, dok tergedik2 tergelak2 kami berdua kat sitiew... Lalala!